Spravovanie sociálnych sietí
- Komunikačná stratégia
– nastavenie komunikačnej stratégie – ako, kedy a čo komunikovať, príprava krízovej komunikácie (čo sa bude diať v prípade zrušenia/presunutia podujatia)
– komunikácia so subdodávateľmi – možnosť propagácie vystavovateľov prostredníctvom príspevkov na profile (podobne, ako ste fungovali minulý rok)
– môžeme si detailnejšie prejsť cez telefón/videohovor - Obsahový plán
– mesačný plán kedy a čo postovať (typ príspevku)
– 4 – 5 príspevkov týždenne na každú sociálnu sieť (prispôsobený obsah samostatne na FB a na IG) - Kreatíva – samotná príprava obsahu + naplánovanie príspevkov + moderovanie stránky
– príprava a uverejňovanie statusov, fotogalérii a iných príspevkov na sociálne siete Facebook a Instagram
– možnosť spolupráce s grafičkou, fotografom a videomakerom
– denná komunikácia s fanúšikmi v komentároch a správach
– práca s publikom cez ankety a denné stories - Reklamná kampaň
– nastavenie a spustenie reklamnej kampane podľa vopred odsúhlaseného rozpočtu (rozpočet závisí od výsledkov, ktoré očakávate – čím viac sa minie na reklamu, tým viac ľudí dokáže kampaň zasiahnuť)
– kampaň zacielená na vybrané publikum (regionálne, vekovo a záujmovo vyhranená tak, aby zasiahla potenciálnych návštevníkov podujatia, potenciálnych zákazníkov e-shopu…)
– platby za reklamu odchádzajú spravidla priamo z klientovej platobnej karty (z reklamného účtu, do ktorého budete mať komplexný prístup)
– prípadná komunikácia/dohodnutie spolupráce s vytipovanými, vopred schválenými influencermi - Reportovanie výsledkov
– prehľad návštevnosti, interakcií, dosah reklamnej kampane
– na mesačnej báze
Máte otázky?
zuzana@naspriestor.sk
0902 065 336