Spravovanie sociálnych sietí 

  1. Komunikačná stratégia
    – nastavenie komunikačnej stratégie – ako, kedy a čo komunikovať, príprava krízovej komunikácie (čo sa bude diať v prípade zrušenia/presunutia podujatia)
    – komunikácia so subdodávateľmi – možnosť propagácie vystavovateľov prostredníctvom príspevkov na profile (podobne, ako ste fungovali minulý rok)
    – môžeme si detailnejšie prejsť cez telefón/videohovor 

  2. Obsahový plán
    – mesačný plán kedy a čo postovať (typ príspevku)
    – 4 – 5 príspevkov týždenne na každú sociálnu sieť (prispôsobený obsah samostatne na FB a na IG)

  3. Kreatíva – samotná príprava obsahu + naplánovanie príspevkov + moderovanie stránky
    – príprava a uverejňovanie statusov, fotogalérii a iných príspevkov na sociálne siete Facebook a Instagram
    – možnosť spolupráce s grafičkou, fotografom a videomakerom
    – denná komunikácia s fanúšikmi v komentároch a správach
    – práca s publikom cez ankety a denné stories

  4. Reklamná kampaň
    – nastavenie a spustenie reklamnej kampane podľa vopred odsúhlaseného rozpočtu (rozpočet závisí od výsledkov, ktoré očakávate – čím viac sa minie na reklamu, tým viac ľudí dokáže kampaň zasiahnuť) 
    – kampaň zacielená na vybrané publikum (regionálne, vekovo a záujmovo vyhranená tak, aby zasiahla potenciálnych návštevníkov podujatia, potenciálnych zákazníkov e-shopu…)
    – platby za reklamu odchádzajú spravidla priamo z klientovej platobnej karty (z reklamného účtu, do ktorého budete mať komplexný prístup)
    – prípadná komunikácia/dohodnutie spolupráce s vytipovanými, vopred schválenými influencermi

  5. Reportovanie výsledkov
    – prehľad návštevnosti, interakcií, dosah reklamnej kampane
    – na mesačnej báze

Máte otázky?

zuzana@naspriestor.sk  

0902 065 336